تازه هاي تكنولوژي و سلامتي تازه هاي تكنولوژي و سلامتي .

تازه هاي تكنولوژي و سلامتي

جشن هالووين

جشن هالووين، يكي از پرطرفدارترين و جذاب‌ترين جشن‌هاي مردمي در جوامع غربي است كه هر ساله در تاريخ ۳۱ اكتبر برگزار مي‌شود. اين جشنواره، اصلي‌ترين جشن مردم در فصل پاييز است و با ترسناك بودن و فراواني از هياهو و شادي مخصوص خود، مورد توجه فراواني از مردم قرار مي‌گيرد.

تاريخچه هالووين به دوران قديمي اروپا بازمي‌گردد، زماني كه مردم به اعتقاد مي‌كردند در اين شب، مرز بين دنياي زنده و مردگان محو مي‌شود و روح‌هايي كه به دنياي ديگر پيوسته‌اند، به زمين بازمي‌گردند. بر اساس اين باور، مردم با لباس‌هاي ترسناك و مخصوص اين شب به خيابان‌ها مي‌آمدند تا ارواح خويش را به خانه بازگردانند.

در امروزه، هالووين به يك جشنواره مدرن تبديل شده است كه همچنان از ريشه‌هاي خود، مثل لباس‌هاي ترسناك، پوشش‌هاي كلاهبردار و ماسك‌هاي ترسناك، الهام مي‌گيرد. اين جشنواره شامل فعاليت‌هاي مختلفي از جمله تزئين خانه‌ها با تصاوير شيطاني و هيولاها، پيچ‌وخم‌هاي كدو، برگزاري مهماني‌هاي مخصوص هالووين، مراسم پخش آب و آتش، جستجوي شيريني‌هاي هالووين، و انجام بازي‌هاي مخصوص اين جشنواره مي‌باشد.

علاوه بر اين، هالووين يك فرصت عالي براي بچه‌ها و نوجوانان است تا با دوستان خود به لباس‌هاي ترسناك بپوشند، به خانه‌ها درختان كدو برشته‌شده ببرند و از درب‌هاي همسايه‌ها سوال بپرسند. هالووين همچنين به مردم فرصتي مي‌دهد تا از خلاقيت و تخيل‌پردازي خود بهره‌برند و لحظاتي شاد و خاطره‌انگيز را با دوستان و خانواده‌شان تجربه كنند.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۳۲:۴۵ توسط:پري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :